ممبر فیک تلگرام چیست ؟

ممبر فیک تلگرام به اعضای جعلی و غیرواقعی در کانال یا گروه تلگرام گفته می‌شود که با استفاده از ربات‌ها و برنامه‌های خاص ساخته می‌شوند و به گروه یا کانال اضافه میشوند. این اعضا برای افزایش تعداد اعضا در کانال یا گروه مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال، استفاده از ممبر فیک تلگرام نقض قوانین تلگرام است و اما با ترفند هایی میتوانیم قوانین تلگرام را دور بزنیم. بهترین راه برای رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، جذب اعضای واقعی و فعال در کانال یا گروه تلگرام است ولی در شرایطی باید از ممبر فیک تلگرام برای افزایش اعضا بهره ببریم. این نوع ممبر تاثیر مستقیمی برای فروش ندارد و باعث افزایش بازدید پست ها نمیشود . در کل ممبر فیک هیچ فعالیت موثر یا غیر موثر ندارد .

 

ممبر فیک بدون ریزش تلگرام چیست ؟

این نوع ممبر از لحاظ فعالیت و ماهیت تفاوتی با ممبر فیک معمولی ندارد . ممبر فیکی که توسط سرویس های دیگر ارایه میشود احتمال دارد پس از چند روز یا حداکثر 1 هفته شروع به ریزش کند و باعث از دست رفتن پول شما شود . اما پَنِلیکس سرویس هایی دارد که باعث رشد کانال یا گروه شما میشود.

تناسب بین مقدار ممبر فیک و بازدید پست ها

ممبر فیک از لحاظ فنی مشکلی برای کانال تلگرامی ندارد . اضافه کردن بش از حد ممبر فیک باعث کاهش اعتبار کانال میشود . چون ممبر فیک هیچ فعالیتی ندارد و از پست ها بازدید نمیکند همین امر موجب کاهش اعتبار میشود . بهتر است از ممبر فیک به تناسب ممبر واقعی بهره گرفت . خب این یعنی چی ؟ ببینید فرض کنید کانال شما 10.000 ممبر واقعی دارد و هر پست شما متوسط 500تا1000 عدد ویو میخورد شما مجاز هستید حداکثر 5.000 ممبر فیک به کانال خود اضافه کنید تا همه چیز عادی به نظر برسد .

 

ریزش ناگهانی ممبر فیک

اگر از سایت نامعتبر اقدام به خرید ممبر فیک برای صفحه شخصی خود بکنید احتمال این وجود دارد ممبر ها به صورت ناگهانی ریزش بکند ریزش ناگهانی از 2 جهت به ضرر شما تمام شود جهت اول ممکن است تلگرام کانال شما را به لحاظ ریزش ناگهانی ممبر فیک جریمه کند و شاید کانال یا گروه شما را مسدود کند . جهت دوم اعتبار خود را نزد کاربران خود از دست دهید کاربران به فیک بودن ممبر ها پی ببرند و همین آسیب جدی به اعتبار شما میزند .

 

آیا از ممبر فیک تلگرام استفاده کنیم ؟

ممبر فیک تلگرام کاربرد های مفید بسیاری دارد که در پست های بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد . تنها پیشنهاد ما خرید ممبر فیک از سایت های معتبر است بطوریکه اگر ممبر فیک با الگوریتم های ممبر فیک سازگار نباشد ممکن است باعث مسدودی کانال یا تلگرام شما شود .

 

از ممبر فیک تلگرام چه زمانی استفاده کنیم ؟

ممبر فیک تلگرام زمانیکه که صفحه شخصی خود را ساختید به کار می رود . کانال خود را بسازید چند پست در آن قرار بدهید سپس به اندازه لازم ممبر فیک به آن اضافه کنید . به تناسب ممبر فیک به پست ها بازدید فیک بزنید . کار تمام است . حال میتوانید با خیال راحت اقدام به تبلیغ و جذب ممبر واقعی بکنید .